Roeselaarse bouwfirma steekt buurtbewoners een hart onder de riem.

Bij de Roeselaarse bouwfirma All-Bouw is het nu al kerst. In de Iepersestraat te Roeselare prijkt sinds dit weekend een reuze kerstman, inclusief honderden meters aan kerstverlichting. Na de sfeervolle outdoor wintertuin, waar essentiële gesprekken met kandidaat-bouwers en klanten veilig kunnen plaatsvinden in de buitenlucht, werd nu de volledige bedrijfssite in kerstsfeer gehuld. Met hun actie trachten ze de buurtbewoners tijdens deze donkere dagen een hart onder de riem te steken.

“Elk jaar zorgen we voor een sfeervolle aankleding van onze showroom en oprit. Toen de kans zich voordeed om aan onze gezinswoning, die binnenkort wordt gesloopt en heropgebouwd, iets extra’s te doen, hebben we dit met beide handen gegrepen. We lieten een gigantisch doek in kerstsfeer bedrukken, in de hoop voorbijgangers een glimlach op hun gezicht te toveren. Het doek bedekt onze ramen aan de straatzijde, dat we de komende maanden in het donker zitten nemen we er maar al te graag bij.” Aldus bestuurder Simon Alleman.

All-Bouw Kerst_01