Publicatie in Steps Gold - Hier huist ervaring

Kunt u wat meer vertellen over het ontstaan van uw bedrijf?

Simon Alleman: Mijn ouders, Jean Marin en Katrien, zijn het bedrijf gestart in 1997. Ze maakten toen letterlijk een slaapkamers van hun woning vrij voor het prille begin van het bedrijf. De focus lag meteen op woningbouw op maat. Door de jaren heen is All-Bouw steeds meer gegroeid. We verhuisden naar de toenmalige drankencentrale in de Iepersestraat en renoveerden recent de volledige site. Momenteel zijn hier een 23-tal medewerkers actief.

Waar staat het bedrijf op de dag van vandaag?

De persoonlijke benadering zit in ons DNA, dat geldt zowel voor de relatie met de bouwheer en architect als voor de constructie van het gebouw. Wij bouwen particuliere nieuwbouwwoningen en laagbouw appartementen op maat. Op maat betekent overigens niet automatisch ook duurder. Wij werken zowel voor gezinnen als voor investeerders of ondernemers. Ook voor een sloop- en hernieuwbouwproject kun je bij ons aankloppen. We zetten daarnaast volop in op het aanbieden en verkavelen van bouwgrond: wie nog geen bouwgrond heeft, kan kiezen uit ons aanbod. Ook wie een bouwgrond of afbraakpand te koop wil aanbieden is steeds welkom voor een rendementsberekening.

Waar bent u persoonlijk het meest trots op?

We zijn trots op de gemoedelijke sfeer die er bij All-Bouw heerst. We werken in een inspirerende omgeving waarin zowel onze medewerkers, de opdrachtgevers als de leveranciers op hun gemak kunnen zijn. Een kopje koffie, een luisterend oor, zonder in te boeten aan ambitie of kwaliteit. Iedereen is welkom voor een bezoek aan ons All-Bouwhuis, ons ontmoetinspunt in de stad, waar we iedereen met bouwplannen correct kunnen informeren en inspireren.

Wat brengt de toekomst?

We willen ook de komende jaren verder professionaliseren in onze bedrijfsstructuur en tegelijk onze authenticiteit behouden. Het familiale karakter en de sterke betrokkenheid van al onze medewerkers zijn twee belangrijke troeven van ons bedrijf.

Publicatie in Steps Gold - Hier huist ervaring - 10/2020

Hier-huist-ervaring

Gepubliceerd: Erfgoed als investering

Wat betekent het vandaag om als investeerder te restaureren en te herbestemmen? All-Bouw buigt zich graag over de complexiteit en bijzonderheden van uw eigendom met historische waarde.

Gepubliceerd: All-Bouw in Stadsmagazine Roeselare

Roeselare groeit, en dat geldt ook voor de ondernemers in en rond de stad. All-Bouw kreeg een mooie vermelding in het Roeselaarse stadsmagaine van maart - april 2023. Onze tip voor startende ondernemers: 'Als ondernemer moet je buitenkomen'.

Gepubliceerd: All-Bouw uit Roeselare bouwt 100% op maat van de klant.

Wat betekent het om te wonen, te werken en te ontspannen in een context van verandering? All-Bouw is alvast overtuigd van het volgende: als individueel geluk eerst komt, dan zal collectief geluk volgen.
ALLBOUW-2023-LOGO-RGB-Donkergroen

All-Bouw perskit en merkrichtlijnen

Op zoek naar beeldmateriaal en logo's voor gebruik in jouw publicaties?

Download hier de All-Bouw perskit en merkrichtlijnen.