Gepubliceerd: Vakblad Aannemer

"Op het einde moeten onze klanten zich thuis voelen in hun woning"

All-Bouw, gevestigd in de Iepersestraat in Roeselare, bouwt al 22 jaar woningen op maat van zijn klanten. Hoewel de kerntaak steeds bewust dezelfde is gebleven, heeft het bedrijf de laatste jaren toch heel wat veranderingen ondergaan. Bij All-Bouw zijn ze immers gaan inzetten op drie pijlers, meer bepaald HR, IT en investeringen. Die diepgaande inwendige wijzigingen komen sinds dit jaar ook duidelijk naar voren nu het bedrijfsgebouw een grondige renovatie heeft ondergaan. Het vernieuwde gebouw is niet enkel een ruimte voor het personeel, het doet ook nog eens dienst als kijkwoning.

Publicatie in vakblad Aannemer, 09/2019 - 09/2019

2019.07 bouwen met bakstenen