All-Bouw en Agora Club Belgium bundelen de krachten en zamelen in voor VZW Onze Kinderen

Naar aanleiding van 'De Warmste Week' lanceerde de Roeselaarse bouwfirma All-Bouw een inzamelactie voor Onze Kinderen. Samen met Agora Club Belgium bundelden ze de krachten en hielden ze een spectaculaire inzamelactie.

"Simon en ik kennen elkaar van BNI Rodenbach (Roeselare)," aldus initiatiefnemer Myriam Raes. "Toen hij me vertelde over de inzamelactie, konden we niet anders dan de krachten te bundelen. Elk jaar organiseren we met Agora rond kerst een eindejaarsactie, dit jaar lag dit owv. corona logistiek wat moeilijker. Samen zijn we sterk: All-Bouw heeft een ruime opslagplaats waar alles kon worden binnengebracht. Agora heeft dan weer een mooi netwerk van enthousiaste dames die zich zoals elk jaar graag wilden inzetten."

"Wij willen naast Agora ons volledige netwerk bedanken. Uit deze actie blijkt nogmaals hoe sterk de kracht van mond-aan-mondreclame is. Van klanten tot buurtbewoners, zelfs een fietshandelaar uit Moorslede vond de weg tot bij ons. Het resultaat is verbluffend, bedankt aan iedereen die iets binnenbracht!" Vertelt Simon Alleman

Alle donaties werden vandaag opgehaald en krijgen een nieuwe thuis in één van de Ateljees of vestigingen van de VZW.

www.allbouw.com
www.agoraclubbelgium.be
www.vzw-ok.be

IMG_20210122_085051_1(1)

BOW-11019-gouden-baksteen-2023-social werkgever p2

All-Bouw genomineerd als werkgever van het jaar

20.01.2023

De Roeselaarse totaalaannemer All-Bouw werd genomineerd voor De Gouden Baksteen. All-Bouw is zo de enige West-Vlaamse bouwonderneming binnen de categorie Werkgever. De Gouden Baksteen is een initiatief van Bouwunie/Unizo.

01.09.2022